Sunday, October 6, 2013

Setelah sekian lama :)


alhamdulillah .. masih lagi bernafas sehingga kini .. siapa sangka ..aku yang dulu nya bahagia ..
gembira .. dengan org tersyg .. kini akhirnya jatuh tersungkur jugak ..
tapi ... ini semua sememangnya kehidupan..nak taknak aku tetap kena tempuhi jugak ...
selagi aku masih bernyawa , akan ada macam2 kenangan yang aku lalui .. akan ada berbagai liku liku kehidupan yang perlu aku tempuhi ..
aku kena KUAT !
aku kena TABAH !
kalau bukan aku sendiri yang bangkit , siapa lagi yang nak bangkitkan aku ??
siapa lagi yang nak sedarkan aku kalau bukan diri aku sendiri ...
semua yang jadi nii ..mungkin boleh dijadikan 1 pengajaran dalam hidup aku ...
tanpa nya aku lemah ... tapi , aku kena buktikan ... tanpa nya juga aku harus kuat kembali :)

No comments:

Post a Comment